| PerryR   
 Posts: 460
 
 | 
			| 
 
				For first Option is ~ 42ms (you need to replace y2 in !!HEy1:C line with something else to make it work, i think) 
For second option is ~ 770ms
 
Looking forward to new ERA version!   
				
(This post was last modified: 30.11.2019 02:33 by PerryR.)
 |  | 
	| 30.11.2019 02:31 |  | 
	
		| Berserker   
   
   Posts: 16786
 
 |  | 
	| 30.11.2019 02:58 |  | 
	
		| Berserker   
   
   Posts: 16786
 
 |  | 
	| 30.11.2019 03:48 |  | 
	
		| daemon_n   
   
   Posts: 4366
 
 |  | 
	| 30.11.2019 03:51 |  | 
	
		| Berserker   
   
   Posts: 16786
 
 | 
			| 
 
				Выше я напортачил с тестами слегка, оттого и результаты. 
Итоговый тест: запускать сразу весь скрипт:
 
Мои результаты: 
!!DO:P - 60 msec 
!!SN:G - 57 msec
 
В реальности DO:P будет медленнее, если ещё Lua/Плагины обрабатывают вызываемую функцию в цикле, но на лицо оптимизация такая, что !!DO:P сам работает как цикл (нет повторных сохранений/восстановлений переменных на каждой итерации, как раньше).
			
 Скачать Герои 3 Эра и всё, что с ней связано / ERA 2.46f для старых модов
 Поддержать проект
 
 |  | 
	| 30.11.2019 03:56 |  | 
	
		| daemon_n   
   
   Posts: 4366
 
 |  | 
	| 30.11.2019 14:57 |  | 
	
		| Berserker   
   
   Posts: 16786
 
 |  | 
	| 30.11.2019 15:25 |  | 
	
		| PerryR   
 Posts: 460
 
 | 
			| 
 
				I tested again and the number of loaded mods matter.
 All tested on same map with assembly::
 
 for !!DO:P
 Only Basic WoG:  ~360ms
 With ES: ~480ms
 With AC-Mod: ~530ms
 With ES and AC-Mod: ~643ms
 
 
 SN:G was always around ~43ms.
 so maybe that explains the difference in Daemons tests. Might be the total numbers of SN:W variables loaded, but I think Bersy will know best :D
 
				
(This post was last modified: 30.11.2019 16:15 by PerryR.)
 |  | 
	| 30.11.2019 16:14 |  | 
	
		| Berserker   
   
   Posts: 16786
 
 |  | 
	| 02.12.2019 01:15 |  | 
	
		| daemon_n   
   
   Posts: 4366
 
 |  | 
	| 02.12.2019 01:32 |  | 
	
		| Berserker   
   
   Posts: 16786
 
 |  | 
	| 02.12.2019 03:01 |  |