Berserker 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 16788 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 18.06.2021 13:32 | 
	
		
	 | 
	
		
		Archer30 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 1192 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Berserker, great update, but I've got questions:
 
1. Are animated objects suppose to be in part of ERA now? 
2. Looks like the new address of counting max creature ID is not compatible with any plugin with extended creature support, including Amethyst (Feanor and Majaczek), TyphonZ. Same result as the last one   
			 
			
			
  
Latest ERA mods and scripts in development -  My GitHub
			
		 |  
	 
 | 
	| 18.06.2021 17:30 | 
	
		
	 | 
	
		
		Berserker 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 16788 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 18.06.2021 17:43 | 
	
		
	 | 
	
		
		Archer30 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 1192 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Hi, 
I saw you put wog - animated objects.pac, wog - animated trees.pac and wog - battle decorations.pac in Mods\WoG, wondering if they are left unexpectedly. 
 
The function is the same, but the results returned were wrong.Try  TyphonZ or  TUM and you will see
 
For TUM it's only !!UN:C5509220/(UNC_INT)/?(result:y); available for now
			  
			
			
  
Latest ERA mods and scripts in development -  My GitHub
			
				
(This post was last modified: 18.06.2021 18:10 by Archer30.)
 
			 
		 |  
	 
 | 
	| 18.06.2021 18:07 | 
	
		
	 | 
	
		
		Archer30 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 1192 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				I see, that says those dummies in Typhon have to be removed in order to use the function correctly? 
Perhaps in TUM, we add: 
-1000 TUM.erm
 
Alternatively, just use constants like MON_LAST_TUM    That's the matter of the mod maker's preference anyway
			  
			
			
  
Latest ERA mods and scripts in development -  My GitHub
			
		 |  
	 
 | 
	| 18.06.2021 20:17 | 
	
		
	 | 
	
		
		daemon_n 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 4366 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 18.06.2021 20:23 | 
	
		
	 | 
	
		
		Berserker 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 16788 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 18.06.2021 20:30 | 
	
		
	 | 
	
		
		Raistlin 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 1344 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Berserker, я заметил странность: у меня в экране города есть анимированное здание с кадрами в формате png и полупрозрачностью. Когда анимация возвращается на первый кадр, места с полупрозрачностью становятся более светлыми, однако уже на следующем кадре это не так. То есть, происходит короткое подмигивание. Можно с этим что-то сделать?
 P.S. Пример есть в  опубликованном мной видео с экраном Бастиона - это труба рядом с Водяным колесом.
			  
			
			
  
Создал новый глобальный мод: WoG Ultra Edition
			
		 |  
	 
 | 
	| 19.06.2021 01:08 | 
	
		
	 | 
	
		
		Berserker 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 16788 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 19.06.2021 01:32 | 
	
		
	 |