Archer30 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 1192 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				A possible bug with DW:G setting guards on Elemental Conflux (external dwelling that allows you to recruit all 4 elementals). Looks like DW:G is correclty used, but the dwelling is still not guarded. 
Note that by using only the get syntax of DW:G, you can see that elemental conflux is guarded by default, just the battle doesn't get initilaised for some reasons. 
 
Code:
 
Also a question: 
Is there a way to check whether a png exists in data\*.zip? 
Needed this to make sure  the script runs without an error.
			  
			
			
  
Latest ERA mods and scripts in development -  My GitHub
			
				
(This post was last modified: 24.10.2021 20:18 by Archer30.)
 
			 
		 |  
	 
 | 
	| 24.10.2021 19:00 | 
	
		
	 | 
	
		
		Berserker 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 16788 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 24.10.2021 22:53 | 
	
		
	 | 
	
		
		Archer30 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 1192 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 25.10.2021 09:26 | 
	
		
	 | 
	
		
		Bes 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 5453 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Berserker, DEE уже не будешь адаптировать под переделанную структуру скриптов ? 
я тут хотел по-старинке с ней подгружать/обновлять на лету имеющиеся в памяти скрипты, но увы, не получается... 
(подгрузить из памти, добавить кусочек и вновь вбросить, без правки исходного файла скрипта в папке)
			 
			
			
  
			
		 |  
	 
 | 
	| 27.10.2021 15:33 | 
	
		
	 | 
	
		
		Berserker 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 16788 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 27.10.2021 18:13 | 
	
		
	 | 
	
		
		Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Hi guys, is there anything can be done about resizing the dialogs as they were in Era2 ? Because I am stuck with dozens of such failures: 
I replaced fonts and they work for IF:G dialogs but not for the others
 
			 
			
			
			
				
(This post was last modified: 28.10.2021 10:56 by Valery.)
 
			 
		 |  
	 
 | 
	| 28.10.2021 10:39 | 
	
		
	 | 
	
		
		Berserker 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 16788 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 28.10.2021 16:52 | 
	
		
	 | 
	
		
		Berserker 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 16788 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 05.11.2021 18:21 | 
	
		
	 | 
	
		
		daemon_n 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 4366 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 05.11.2021 18:24 | 
	
		
	 | 
	
		
		Bes 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 5453 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				 (15.08.2013 21:09)feanor Wrote:исправление анимации 72 (DeathCloud) для ERM. 
Теперь при вызове её с помощью BM:V она появляется на стеке, а не где-то cнизу поля 
Berserker, проверил на ERA, баг так и живёт    видимо ты упустил этот фикс в своё время. 
будет время, исправь   
(в добавок, анимация станет нормальной, а не с полупрозрачностью)
			  
			
			
  
			
		 |  
	 
 | 
	| 08.11.2021 01:07 | 
	
		
	 |