Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Hi guys, 
 
Is there a way to check if ctrl + right-click is used when in  hero screen? 
 
In manual it says: 
 
!!SN:Ey3/1/?y4; y4 — ID of parent dialog, y5 — ID of current dialog  
!!FU&y5<>4205280:E; exit, if this is not the adventure map  
 
What is the value if in hero screen?
			 
			
			
			
				
(This post was last modified: 13.03.2013 22:51 by Valery.)
 
			 
		 |  
	 
 | 
	| 13.03.2013 22:47 | 
	
		
	 | 
	
		
		Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Thanks a bunch  
Umm, what I miss? 
 
			 
			
			
			
				
(This post was last modified: 13.03.2013 23:29 by Valery.)
 
			 
		 |  
	 
 | 
	| 13.03.2013 23:14 | 
	
		
	 | 
	
		
		Berserker 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 16788 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 13.03.2013 23:31 | 
	
		
	 | 
	
		
		Reinc 
 
 
		
		
		
			
			
			 
			
Posts: 145 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Как изменить скрипты на расширенное/универсальное улучшение существ чтобы всех существ можно было улучшать в городе как в форте на холме? При этом, в отличие от универсального улучшения, чтобы существа могли улучшаться только если они принадлежат к типу города. Если не через эти скрипты, то как?
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 23.03.2013 11:12 | 
	
		
	 | 
	
		
		фанат wogа 
 
 
		
		
		
			
			
			 
			
Posts: 1 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Сам в скриптах разобрался но очень плохо на уровне ctr+c  - ctr+v ибо не открыть ERM help   
Мне нужно чтоб в Башне можно было нанимать на 7 не улучшенном уровне существ (конкретно лазурных драконов), но только чтоб конкретно в данном замке а не во всех замках данного вида,а так же мне нужно чтоб это происходило только после посещения точки 64/45/1
 
Пробовал паяльником подрехтовать чужие скрипты вот что получилось 
ZVSE 
!?OB64/45/1; 
!!CA130/106/1:UNT2/6/0/132; 
Ошибок не выдаёт но скрипт не фурычет..  
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 24.03.2013 18:30 | 
	
		
	 | 
	
		
		Bes 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 5453 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				да,  фанат wogа, паяльник конечно хорошая штука, но...
 Quote:ZVSE 
!?OB64/45/1; 
!!CA130/106/1: так нельзя, вы не указали что будет выполняться для этого замка с координатами 
!!UN:T2/6/0/132; 
в общем, у вас так лишь все замки станут давать лазурников...
 
а чтобы конкретно для вашего замка это делать, ну... тут не всё так просто...  я пойду, меня срочно на работу вызвали,... 
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 24.03.2013 19:27 | 
	
		
	 | 
	
		
		Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Is there a way to bind single target spells as resurrect or clone to a key? When pressing key, the cursor changes and spell is applied on click. So far erm command requires coding the location.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 25.03.2013 16:43 | 
	
		
	 | 
	
		
		Bes 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 5453 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Valery, на подобие того, как сделаны быстрые клавиши заклинаний в Феникс-Моде? 
 
я вас правильно понял?
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 25.03.2013 20:59 | 
	
		
	 | 
	
		
		Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				yes but in Phoenix we can bind only mass effect spells, that's why asking.
			 
			
			
			
				
(This post was last modified: 25.03.2013 21:37 by Valery.)
 
			 
		 |  
	 
 | 
	| 25.03.2013 21:35 | 
	
		
	 | 
	
		
		Bes 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 5453 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Valery, да, простое заклинание там не настроено... в MoP есть этот функционал ,но исходников увы нет
			 
			
			
			
				
(This post was last modified: 25.03.2013 21:43 by Bes.)
 
			 
		 |  
	 
 | 
	| 25.03.2013 21:42 | 
	
		
	 | 
	
		
		Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 25.03.2013 21:48 | 
	
		
	 | 
	
		
		Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Thanks, I have another issue: 
I take the upper imp crucible and flag it, then when I take the second, the upper gets blue flag and shows incorrect DW when looping through. Type and subtype are correct on test.
  
My thoughts: 
 
1) Is related to OB:C getting messed but happens only rarely (already 30 imps crucibles working).  When I flag the upper crucible, OB:C returns 219, then when I flag bottom crucible, the upper OB:C returns -1... 
2) Is related to xxl map (objects limit reached?), as I already had many things work strangely during first tests (no way to place a last town before limit without crashing the map)
 
I will try to store OB:C in PO:B0/$ when flagging any dwelling then reset the value to this one every day for every dwelling, but I need to start a new game for this.
 
Any idea?
			  
			
			
			
				
(This post was last modified: 31.03.2013 19:44 by Valery.)
 
			 
		 |  
	 
 | 
	| 31.03.2013 18:46 | 
	
		
	 | 
	
		
		Berserker 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 16788 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 31.03.2013 20:13 | 
	
		
	 |