igrik 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2821 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 17.07.2014 21:35 | 
	
		
	 | 
	
		
		igrik 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2821 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 17.07.2014 21:51 | 
	
		
	 | 
	
		
		Katarina 
 
 
		
		
		
			
			
			 
			
Posts: 37 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				 (17.07.2014 12:36)gamecreator Wrote:  У меня в ВоГ точно такой же скрипт, как и в Эре, с фиксированной стоимостью. Может у тебя в ВоГ какие-то изменённые скрипты типа WoG Revised? 
Стандартный скрипт тут ничем не поможет, лучше загрузи свой, с изменённой стоимостью. Я бы посоветовал его просто заменить в Эре, но могут быть конфликты. 
Да, в аттачменте был именно тот, который я описала - 7000 и 2 мифрила всегда. Возможно, у меня правда WoG Revised частично поселился.
 
Спасибо, igrik!
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 17.07.2014 23:50 | 
	
		
	 | 
	
		
		Katarina 
 
 
		
		
		
			
			
			 
			
Posts: 37 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				One more question is about having no melee penalty for shooters. It has to be: 
Or I just write X1/4100? 
And do I need to write X1/4 if monster is already shooter, will it be enough to just write X1/4096?
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 21.07.2014 00:35 | 
	
		
	 | 
	
		
		gamecreator 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 7107 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 21.07.2014 01:07 | 
	
		
	 | 
	
		
		Katarina 
 
 
		
		
		
			
			
			 
			
Posts: 37 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Нет, я лишь стреляющему убираю melee penalty. Спасибо!
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 21.07.2014 01:12 | 
	
		
	 | 
	
		
		Katarina 
 
 
		
		
		
			
			
			 
			
Posts: 37 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				То бишь банально прописать !#MA: X1/4096, если существо уже стреляет?
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 21.07.2014 01:29 | 
	
		
	 | 
	
		
		gamecreator 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 7107 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 21.07.2014 01:34 | 
	
		
	 | 
	
		
		Katarina 
 
 
		
		
		
			
			
			 
			
Posts: 37 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Окей. Еще попутно вопрос возник, 256 - это ведь не то самое свойство архидьяволов "замораживать" соперников?
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 21.07.2014 01:37 | 
	
		
	 | 
	
		
		gamecreator 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 7107 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 21.07.2014 01:54 | 
	
		
	 | 
	
		
		Katarina 
 
 
		
		
		
			
			
			 
			
Posts: 37 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				За василисков крайне редко играла, не скажу, но архидьяволы когда бьют, соперник не может ходить и становится серым - это где такое прописать можно?
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 21.07.2014 02:02 | 
	
		
	 | 
	
		
		gamecreator 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 7107 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 21.07.2014 02:40 | 
	
		
	 | 
	
		
		Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				You can apply petrify with BM:G but also you can modify the stack type and have the right behavior. Here archangels will petrify the target. 
			 
			
			
			
				
(This post was last modified: 21.07.2014 09:23 by Valery.)
 
			 
		 |  
	 
 | 
	| 21.07.2014 08:56 | 
	
		
	 | 
	
		
		Katarina 
 
 
		
		
		
			
			
			 
			
Posts: 37 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Thanks Valery. That's quite useful actually, I never thought that it's even available (talking about line 6 in your script). 
I have one more question I could not solve alone. I've found the script of Snort which was allowing to build new mines:  http://nekaka.com/d/LuwUsmOBMz
But people say script has no ers/ert files and is laggy. Thats why I did not risk to put it ingame.
 
Is there any way to make it working same way as Conquistador mod script of building towns? I.e. won X fights and got ability to build a mine by your choice. Or just to keep it working like scriptmaker meant it to be, but to fix bugged parts if they exist.
			  
			
			
			
				
(This post was last modified: 21.07.2014 23:24 by Katarina.)
 
			 
		 |  
	 
 | 
	| 21.07.2014 23:21 | 
	
		
	 |