| Valery   
   Posts: 2196
 
 | 
			| 
 
				Well you can replace prisons with everything, the only problem is that your script deals only with 10% of the problem. You still need to fix heroes stats, skills, levels, tavern availability.
 Btw, mod reuploaded, big bug found on HC: I forgot to ignore owned heroes when AI turn timer, grrrr.  Fixed.
 
				
(This post was last modified: 07.09.2014 10:12 by Valery.)
 |  | 
	| 07.09.2014 09:52 |  | 
	
		| Katarina   
 Posts: 37
 
 | 
			| 
 
				No, I was talking about windmils esthetics.
			 |  | 
	| 08.09.2014 07:52 |  | 
	
		| igrik   
   Posts: 2821
 
 |  | 
	| 08.09.2014 13:16 |  | 
	
		| Valery   
   Posts: 2196
 
 | 
			| 
 
				Reloaded same link. Fixed commanders by disabling them first, then enable on day 1 (if player selected the option)
				
(This post was last modified: 08.09.2014 14:22 by Valery.)
 |  | 
	| 08.09.2014 14:20 |  | 
	
		| Valery   
   Posts: 2196
 
 | 
			| 
 
				What is the problem? Why that hero is level 10 on day 1?
			 
				
(This post was last modified: 08.09.2014 17:04 by Valery.)
 |  | 
	| 08.09.2014 16:57 |  | 
	
		| igrik   
   Posts: 2821
 
 | 
			| 
 
				у меня вс обнулением героев всё нормально. 
Но вот с обнулением командиров проблема. У обнуленного героя опыт командира при получении уровня уходит в минус на 20-30. с чем связано не знаю, но думаю решение можно придумать типа такого
 game bug fixes extended.dll  ||  My Plugins  ||  My GitHub
 
				
(This post was last modified: 08.09.2014 18:46 by igrik.)
 |  | 
	| 08.09.2014 17:20 |  | 
	
		| Valery   
   Posts: 2196
 
 | 
			| 
 
				I think is better to store commanders skills, level and experience as well. If player selects "hero start at 5th level", the commanders from tavern heroes start at level 1 with previous script.
 Btw, there is a typo in your example: v49->y49.
 
				
(This post was last modified: 09.09.2014 10:43 by Valery.)
 |  | 
	| 08.09.2014 17:37 |  | 
	
		| slater777   
 Posts: 136
 
 | 
			| 
 
				Убежал героем с поля битвы, нанимаю его и в таверне и...вуаля! он 1лвл, со стандартными  скиллами. это баг или так и должно быть? P.s. включен скрипт из Era Scripts "Hardcore-герои" (может быть он как-то влияет)
			 |  | 
	| 02.10.2014 19:23 |  | 
	
		| igrik   
   Posts: 2821
 
 | 
			| 
 
				Отключение ТЮРЕМ (скачать ) 
Файл класть в папку "EraPlugins\AfterWoG" любого активного мода.
 
Это bin файл, позволяющий отключать генерацию тюрем на случайных картах.
Одно уточнение : я оставил генерацию тюрем только с героями 1 уровня. Тюрьмы с героями 5, 15, 30 уровней вырезаны. 
Еще раз: данная фича работает только для случайных карт, поэтому за авторские карты можно не беспокоиться.
			 
 game bug fixes extended.dll  ||  My Plugins  ||  My GitHub
 |  | 
	| 02.10.2014 20:11 |  |