| Berserker   
   
   Posts: 16786
 
 |  | 
	| 13.11.2020 22:39 |  | 
	
		| Berserker   
   
   Posts: 16786
 
 |  | 
	| 14.11.2020 20:27 |  | 
	
		| AlexeevAV   
 Posts: 175
 
 | 
			| 
 
				Bers? а свойства монстров тоже меняются, а то у меня Элементали Энергетические как Тролли по несколько раз воскрешались?
 В сборке от  Panda
 
 Последней
 
				
(This post was last modified: 18.11.2020 15:25 by AlexeevAV.)
 |  | 
	| 18.11.2020 15:24 |  | 
	
		| Berserker   
   
   Posts: 16786
 
 |  | 
	| 18.11.2020 17:13 |  | 
	
		| Archer30   
   
   Posts: 1192
 
 | 
			| 
 
				Hi Berserker , something is wrong here...
  
This is what I see when I right-click on a Darkness Dragon stack. The quantity of the darkness has been set to 1 (with map editor), but is it supposed to be no dragon?
Save  with the ERA build by Archer30 (should work on Panda's as well    )
			
 Latest ERA mods and scripts in development -  My GitHub
 
				
(This post was last modified: 19.11.2020 19:28 by Archer30.)
 |  | 
	| 19.11.2020 19:23 |  | 
	
		| Berserker   
   
   Posts: 16786
 
 |  | 
	| 19.11.2020 19:30 |  | 
	
		| Berserker   
   
   Posts: 16786
 
 |  | 
	| 19.11.2020 19:39 |  | 
	
		| PerryR   
 Posts: 460
 
 | 
			| 
 
				 (19.11.2020 19:39)Berserker Wrote:  ...Already starting working on PerryR proposal to introduce min-max monster level restrictions, allowing to generate groups of low and high level monsters, depending on original stack on adventure map. Quite a lot of work. 
good boy    |  | 
	| 19.11.2020 23:50 |  | 
	
		| Bes   
   Posts: 5453
 
 | 
			| 
 
				Berserker, я опять советую сделать пропускание слотов, когда в них никого нет, дабы занятые слоты были в кучке. Или если говорить более корректно - нужен сдвиг реальных слотовНынешний вид, мягко говоря, странно смотрится
 |  | 
	| 20.11.2020 03:04 |  | 
	
		| Bes   
   Posts: 5453
 
 | 
			| 
 
				Quote:Тебя ведь не смущают такие пропуски при просмотре гарнизона, армии героя, гарнизона города. Абсолютно нормальное явление — отсутствие отряда в определённой боевой позиции 
смущает. Но там мы уже ничего не сделаем. А вот писать новый диалог с оглядкой на "огрехи" классики - имхо плохой пример. 
У нас тут смешанные нейтралы, генерируемые виртуально, и игроку незачем эта лишняя визуальная инфа, что где-то кто-то из-за ГСЧ выпал нулевым и потому ты видишь эту дырку.
 Хау, я всё сказал. |  | 
	| 20.11.2020 03:35 |  | 
	
		| Archer30   
   
   Posts: 1192
 
 | 
			| 
 
				 Berserker , no dragon is fine. 
 
But here comes the latest bug about Centaurs. For some reason, one of the added stacks was "infected" by the shooting ability from the Centaur, which results in a crash on its turn.
debug + save  (requires Panda's build + TUM and possibly ACM to load)
 (Only the dendroid stack highlighted has shoot)
 
I suspect this may have something to do with Amethyst by Majaczek (included in TUM).
			 
 Latest ERA mods and scripts in development -  My GitHub
 
				
(This post was last modified: 20.11.2020 12:11 by Archer30.)
 |  | 
	| 20.11.2020 11:54 |  | 
	
		| Berserker   
   
   Posts: 16786
 
 |  | 
	| 20.11.2020 17:44 |  | 
	
		| Berserker   
   
   Posts: 16786
 
 |  | 
	| 20.11.2020 18:17 |  |