| Папаган   
 Posts: 79
 
 | 
			| 
 
				Пердон за оффтоп, но почему героекопалка HDM не пашет в Воге? Было бы проще гораздо, по-моему.
			 
 "Нет ни хороших, ни плохих, есть лишь отражение в зеркале." (с)
 ДМБ 1999-2009, 291 гв. МСП
 |  | 
	| 17.07.2014 11:14 |  | 
	
		| Ivor   
   
 Posts: 1138
 
 |  | 
	| 17.07.2014 11:23 |  | 
	
		| igrik   
   Posts: 2821
 
 | 
			| 
 
				...в версии 3.52 пашет... А дальше пошли уже урезания для WoG/Era.upd: Quote:Была мысль самому доделать это, но я таким модом пользоваться все равно не стану - слишком читерный. А делать заведомо не для себя как-то лениво.... 
+1
			
 game bug fixes extended.dll  ||  My Plugins  ||  My GitHub
 
				
(This post was last modified: 18.07.2014 22:12 by igrik.)
 |  | 
	| 17.07.2014 15:25 |  | 
	
		| Valery   
   Posts: 2196
 
 | 
			| 
 
				I need advice, I am trying to get more info when right-clicking hero. How should I script this so I get a space between skill and skill expertise?  Probably will need to store in more z vars? 
The only solution coming to my mind is to add a zvar ^_^ so it looks like Advanced_Logistic. Something like this (added also to display owner if any, + 2 other infos, as I need dialog to not become scrollable)
 
Better ideas?
			
				
(This post was last modified: 31.08.2014 12:34 by Valery.)
 |  | 
	| 31.08.2014 11:56 |  | 
	
		| Bes   
   Posts: 5451
 
 | 
			| 
 
				а символ "Пробел" не вариант ? 
Code:
 !!VRz9&y2=1:S^Basic ^;!!VRz9&y2=2:S^Advanced ^;
 !!VRz9&y2=3:S^Expert ^;
   |  | 
	| 31.08.2014 12:29 |  | 
	
		| Valery   
   Posts: 2196
 
 | 
			| 
 
				
(This post was last modified: 31.08.2014 12:53 by Valery.)
 |  | 
	| 31.08.2014 12:37 |  |