Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Well you can replace prisons with everything, the only problem is that your script deals only with 10% of the problem. You still need to fix heroes stats, skills, levels, tavern availability. 
 
Btw, mod reuploaded, big bug found on HC: I forgot to ignore owned heroes when AI turn timer, grrrr.  Fixed.
			 
			
			
			
				
(This post was last modified: 07.09.2014 10:12 by Valery.)
 
			 
		 |  
	 
 | 
	| 07.09.2014 09:52 | 
	
		
	 | 
	
		
		Katarina 
 
 
		
		
		
			
			
			 
			
Posts: 37 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				No, I was talking about windmils esthetics.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 08.09.2014 07:52 | 
	
		
	 | 
	
		
		igrik 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2821 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 08.09.2014 13:16 | 
	
		
	 | 
	
		
		Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Reloaded same link. Fixed commanders by disabling them first, then enable on day 1 (if player selected the option) 
			 
			
			
			
				
(This post was last modified: 08.09.2014 14:22 by Valery.)
 
			 
		 |  
	 
 | 
	| 08.09.2014 14:20 | 
	
		
	 | 
	
		
		Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				What is the problem? Why that hero is level 10 on day 1?
			 
			
			
			
				
(This post was last modified: 08.09.2014 17:04 by Valery.)
 
			 
		 |  
	 
 | 
	| 08.09.2014 16:57 | 
	
		
	 | 
	
		
		igrik 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2821 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				у меня вс обнулением героев всё нормально. 
Но вот с обнулением командиров проблема. У обнуленного героя опыт командира при получении уровня уходит в минус на 20-30. с чем связано не знаю, но думаю решение можно придумать типа такого
 
			 
			
			
  
game bug fixes extended.dll  ||  My Plugins  ||  My GitHub
			
				
(This post was last modified: 08.09.2014 18:46 by igrik.)
 
			 
		 |  
	 
 | 
	| 08.09.2014 17:20 | 
	
		
	 | 
	
		
		Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				I think is better to store commanders skills, level and experience as well. If player selects "hero start at 5th level", the commanders from tavern heroes start at level 1 with previous script. 
 
Btw, there is a typo in your example: v49->y49.
			 
			
			
			
				
(This post was last modified: 09.09.2014 10:43 by Valery.)
 
			 
		 |  
	 
 | 
	| 08.09.2014 17:37 | 
	
		
	 | 
	
		
		slater777 
 
 
		
		
		
			
			
			 
			
Posts: 136 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Убежал героем с поля битвы, нанимаю его и в таверне и...вуаля! он 1лвл, со стандартными  скиллами. это баг или так и должно быть? P.s. включен скрипт из Era Scripts "Hardcore-герои" (может быть он как-то влияет)
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 02.10.2014 19:23 | 
	
		
	 | 
	
		
		igrik 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2821 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Отключение ТЮРЕМ ( скачать) 
Файл класть в папку "EraPlugins\AfterWoG" любого активного мода.
 
Это bin файл, позволяющий отключать генерацию тюрем на случайных картах.
 Одно уточнение: я оставил генерацию тюрем только с героями 1 уровня. Тюрьмы с героями 5, 15, 30 уровней вырезаны. 
Еще раз: данная фича работает только для случайных карт, поэтому за авторские карты можно не беспокоиться.
			  
			
			
  
game bug fixes extended.dll  ||  My Plugins  ||  My GitHub
			
		 |  
	 
 | 
	| 02.10.2014 20:11 | 
	
		
	 |