| gamecreator   
   Posts: 7107
 
 |  | 
	| 23.03.2015 21:46 |  | 
	
		| Efrit   
   
 Posts: 6186
 
 | 
			| 
 
				gamecreator Wrote:Можно ещё попробовать установить отряду флаг, что он уже сходил. 
Вот-вот, проще всего установить отряду флаг 67108864 с помощью !!BM:F .
			 
 Welcome!
 |  | 
	| 23.03.2015 21:53 |  | 
	
		| gamecreator   
   Posts: 7107
 
 |  | 
	| 23.03.2015 22:06 |  | 
	
		| Barin   
 Posts: 836
 
 | 
			| 
 
				Ладно, я свой сюжет подправил, чтобы не заниматься этой проблемой. Санта после принудительного отступления, подальше убегает, чтобы была возможность выстрелить.    |  | 
	| 23.03.2015 22:52 |  | 
	
		| Valery   
   Posts: 2196
 
 | 
			| 
 
				I have a problem with a script. Basically I want to transfer artifacts from backpack left hero to backpack right hero when shift+left click (as HD mod). 
It works ok, but when I want to leave heroes screen, it does a weird thing, it restores visually all artifacts exchanged. Only visually, so I guess there is a redraw problem, here video showing:
 
Script:
 
Any ideas what I could do about?
			
				
(This post was last modified: 27.03.2015 20:47 by Valery.)
 |  | 
	| 27.03.2015 20:41 |  | 
	
		| gamecreator   
   Posts: 7107
 
 |  | 
	| 27.03.2015 22:47 |  | 
	
		| Berserker   
   
   Posts: 16785
 
 |  | 
	| 28.03.2015 01:02 |  | 
	
		| Valery   
   Posts: 2196
 
 | 
			| 
 
				   MoP function creates a new window indeed, Baratorch already warned about problems. Without MoP function, there is no way to redraw, artifacts are moved but we don't see. However, when we move artifacts from hero equipped slots, we have no problems in HSM mod, redraw is correct. Why backpack is different then, I have no idea.
 In this case, a redraw would mean close the bottom window.
 
				
(This post was last modified: 28.03.2015 02:02 by Valery.)
 |  | 
	| 28.03.2015 01:38 |  | 
	
		| gamecreator   
   Posts: 7107
 
 |  | 
	| 28.03.2015 02:30 |  | 
	
		| Alexander_Cw   
 Posts: 104
 
 | 
			| 
 
				Каким образом в ресейвере !!TM можно указать днём начала текущий день, день активации триггера? на 7 дней позже?
			 |  | 
	| 28.03.2015 17:55 |  | 
	
		| gamecreator   
   Posts: 7107
 
 |  | 
	| 28.03.2015 18:42 |  | 
	
		| igrik   
   Posts: 2821
 
 | 
			| 
 
				Valery, зачем ты оключаешь !!CM:I30720;???. Оно же и закрывает окно, а функция MoP'a открывает окно встречи (такой вот способ обновления экрана). Вследствие этого и приходится нажать раз 10 чтобы в конечном итоге закрыть окно встречи.
			 
 game bug fixes extended.dll  ||  My Plugins  ||  My GitHub
 |  | 
	| 29.03.2015 16:21 |  | 
	
		| gamecreator   
   Posts: 7107
 
 |  | 
	| 29.03.2015 16:35 |  | 
	
		| igrik   
   Posts: 2821
 
 |  | 
	| 29.03.2015 16:40 |  | 
	
		| Valery   
   Posts: 2196
 
 | 
			| 
 
				Tested both SN:D and !! CM: I30720, I recall it was same.  Igrik, you know how to deal with window closing?
			 
				
(This post was last modified: 29.03.2015 17:36 by Valery.)
 |  | 
	| 29.03.2015 17:36 |  |