| Valery   
   Posts: 2196
 
 | 
			| 
 
				Does any know if there is a way to assign Dragonheart artifact (159 -summons creatures at start of battle)) properties to another standard artifact, for example emblem of cognizance (65)? Thats because I want to build a proper combo and it doesn't accept WoG artifacts ID"s.
			 |  | 
	| 17.09.2017 23:33 |  | 
	
		| igrik   
   Posts: 2821
 
 | 
			| 
 
				 (17.09.2017 23:33)Valery Wrote:  Does any know if there is a way to assign Dragonheart artifact (159 -summons creatures at start of battle)) properties to another standard artifact, for example emblem of cognizance (65)? Thats because I want to build a proper combo and it doesn't accept WoG artifacts ID"s. 
 game bug fixes extended.dll  ||  My Plugins  ||  My GitHub
 |  | 
	| 18.09.2017 10:17 |  | 
	
		| Valery   
   Posts: 2196
 
 | 
			| 
 
				Thanks a lot, didn't have the time to test yet, tomorrow.
			 |  | 
	| 19.09.2017 00:39 |  | 
	
		| Valery   
   Posts: 2196
 
 | 
			| 
 
				Works great. I have another question: when we script the hero to be able to cast twice/turn, the cast button or "C" key are not enabled again so the only way is to click on hero head to open magic book. Is there a way to re-enable "c" key?
			 |  | 
	| 26.09.2017 12:42 |  | 
	
		| igrik   
   Posts: 2821
 
 | 
			| 
 
				 (26.09.2017 12:42)Valery Wrote:  Works great. I have another question: when we script the hero to be able to cast twice/turn, the cast button or "C" key are not enabled again so the only way is to click on hero head to open magic book. Is there a way to re-enable "c" key? 
 game bug fixes extended.dll  ||  My Plugins  ||  My GitHub
 |  | 
	| 26.09.2017 18:03 |  | 
	
		| Valery   
   Posts: 2196
 
 | 
			| 
 
				Thanks, any idea how can I match it with my script for casting twice? 
because is chain from some other xxx battle scripts.
			
				
(This post was last modified: 26.09.2017 23:18 by Valery.)
 |  | 
	| 26.09.2017 23:17 |  | 
	
		| igrik   
   Posts: 2821
 
 |  | 
	| 27.09.2017 18:51 |  | 
	
		| Heromant   
 Posts: 348
 
 | 
			| 
 
				Подскажите, пожалуйста, как в ERM грамотно сформулировать условие "если герой № y1 принадлежит врагу". Истина, если принадлежит игроку из другой команды (врагу) или нейтрален и ложь, если принадлежит мне или моему союзнику. С проверкой на союзничество у меня проблема.
			 |  | 
	| 05.10.2017 18:26 |  | 
	
		| gamecreator   
   Posts: 7107
 
 |  | 
	| 05.10.2017 20:01 |  | 
	
		| Heromant   
 Posts: 348
 
 | 
			| 
 
				 (05.10.2017 20:01)gamecreator Wrote:  Через OW:T получить команду текущего игрока и команду владельца героя (если есть). 
Спасибо. Работает. Хм, а чего это игроков 7, а команд 6 максимум. Никогда не может быть 7 независимых игроков-команд?
			 |  | 
	| 06.10.2017 01:40 |  | 
	
		| Algor   
   
   Posts: 3883
 
 | 
			| 
 
				Heromant, дочитывай описание до конца:
 Quote:Если игрок не в команде, значение равно -1. 
Ну а смысла в 8й команде нет, т.к. не может быть 9го игрока, который бы к ней присоединился.
			 
 
 |  | 
	| 06.10.2017 10:24 |  | 
	
		| Heromant   
 Posts: 348
 
 | 
			| 
 
				Подскажите пожалуйста, как отключить новые слухи WoG в таверне? Про командиров, новых существ WoG и т. д.
			 |  | 
	| 08.10.2017 11:28 |  | 
	
		| Valery   
   Posts: 2196
 
 | 
			| 
 
				Mods/wog/data/hmm35wog.pac, remove randtvrn.txt
			 |  | 
	| 08.10.2017 22:01 |  |