Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Does any know if there is a way to assign Dragonheart artifact (159 -summons creatures at start of battle)) properties to another standard artifact, for example emblem of cognizance (65)? Thats because I want to build a proper combo and it doesn't accept WoG artifacts ID"s.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 17.09.2017 23:33 | 
	
		
	 | 
	
		
		igrik 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2821 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				 (17.09.2017 23:33)Valery Wrote:  Does any know if there is a way to assign Dragonheart artifact (159 -summons creatures at start of battle)) properties to another standard artifact, for example emblem of cognizance (65)? Thats because I want to build a proper combo and it doesn't accept WoG artifacts ID"s. 
			 
			
			
  
game bug fixes extended.dll  ||  My Plugins  ||  My GitHub
			
		 |  
	 
 | 
	| 18.09.2017 10:17 | 
	
		
	 | 
	
		
		Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Thanks a lot, didn't have the time to test yet, tomorrow.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 19.09.2017 00:39 | 
	
		
	 | 
	
		
		Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Works great. I have another question: when we script the hero to be able to cast twice/turn, the cast button or "C" key are not enabled again so the only way is to click on hero head to open magic book. Is there a way to re-enable "c" key?
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 26.09.2017 12:42 | 
	
		
	 | 
	
		
		igrik 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2821 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				 (26.09.2017 12:42)Valery Wrote:  Works great. I have another question: when we script the hero to be able to cast twice/turn, the cast button or "C" key are not enabled again so the only way is to click on hero head to open magic book. Is there a way to re-enable "c" key? 
			 
			
			
  
game bug fixes extended.dll  ||  My Plugins  ||  My GitHub
			
		 |  
	 
 | 
	| 26.09.2017 18:03 | 
	
		
	 | 
	
		
		Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Thanks, any idea how can I match it with my script for casting twice? 
because is chain from some other xxx battle scripts.
			  
			
			
			
				
(This post was last modified: 26.09.2017 23:18 by Valery.)
 
			 
		 |  
	 
 | 
	| 26.09.2017 23:17 | 
	
		
	 | 
	
		
		igrik 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2821 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 27.09.2017 18:51 | 
	
		
	 | 
	
		
		Heromant 
 
 
		
		
		
			
			
			 
			
Posts: 348 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Подскажите, пожалуйста, как в ERM грамотно сформулировать условие "если герой № y1 принадлежит врагу". Истина, если принадлежит игроку из другой команды (врагу) или нейтрален и ложь, если принадлежит мне или моему союзнику. С проверкой на союзничество у меня проблема.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 05.10.2017 18:26 | 
	
		
	 | 
	
		
		gamecreator 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 7107 
	
		
	 | 
	
		
 | 
	| 05.10.2017 20:01 | 
	
		
	 | 
	
		
		Heromant 
 
 
		
		
		
			
			
			 
			
Posts: 348 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				 (05.10.2017 20:01)gamecreator Wrote:  Через OW:T получить команду текущего игрока и команду владельца героя (если есть). 
Спасибо. Работает. Хм, а чего это игроков 7, а команд 6 максимум. Никогда не может быть 7 независимых игроков-команд?
			  
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 06.10.2017 01:40 | 
	
		
	 | 
	
		
		Algor 
 
 
		
		
		
			
			
 
 
			
 
 
			
Posts: 3883 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Heromant, дочитывай описание до конца:
 Quote:Если игрок не в команде, значение равно -1. 
Ну а смысла в 8й команде нет, т.к. не может быть 9го игрока, который бы к ней присоединился.
			  
			
			
  
			
		 |  
	 
 | 
	| 06.10.2017 10:24 | 
	
		
	 | 
	
		
		Heromant 
 
 
		
		
		
			
			
			 
			
Posts: 348 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Подскажите пожалуйста, как отключить новые слухи WoG в таверне? Про командиров, новых существ WoG и т. д.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 08.10.2017 11:28 | 
	
		
	 | 
	
		
		Valery 
 
 
		
		
		
			
			
			
 
 
			
Posts: 2196 
	
		
	 | 
	
		
			
			 
			
				Mods/wog/data/hmm35wog.pac, remove randtvrn.txt
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
	| 08.10.2017 22:01 | 
	
		
	 |